29 Temmuz 2010 Perşembe

Workaholic

Don' t think that when this song was famous, I was dancing or having fun. I was preparing quotations for months and months by listening it, I mean, I was working... Days and nights... It is puzzling to have a motivation out of this song. Was that because of me? Was that because of the rithm? I don' t know. Yes, I had the times when I was a workaholic, I remember...

I am getting older, my secret garden is developing... I guess, I slowly learn, each herb needs special and equal attention. Maybe because of this, I don' t want to miss anything in this life. I want to have enough time to taste anything... I want to do a lot, I want to create a lot... I guess the kid inside me is dancing like in this video...

Well, why do I stop then???

------
Bu şarkı meşhur olduğu günlerde danseder, eğlenirdim sanmayın. Bu şarkı eşliğinde hazırlıkları ayları bulan teklifler hazırlardım, çalışırdım yani. Geceler ve günler boyu... Bu şarkının çalışma motivasyonu veriyor olması biraz şaşırtıcı. Benden mi yoksa ritimden mi kaynaklanmıyor bilemedim. Benim de işkolik olduğum zamanlar oldu, evet, hatırlıyorum.

Yaş büyüyor, insanın gizli bahçesi genişliyor. Sanırım her bitkinin ayrı ilgi ve zaman istediğinin ayırdına varıyorum yavaştan. Bu yüzdendir belki hiç bir şeyi kaçırmak istemiyorum hayatta. Herşeyden tadacak zamanım olsun istiyorum. Çok şey yapmak istiyorum, çok şey üretmek, içimdeki çocuk sanırım bu klipteki gibi dansetmeye başladı.

E o zaman ne duruyorum???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder