4 Ocak 2011 Salı

2011 hedefleri belli oldu


Bir kişisel dilek ve hedef listem var artık. 2011 yılında yapmak istediklerimi sıraladım. Hayatımda ilk defa yaptım bunu. Sanırım artık hep yapacağım. 2010 yılında neler oldu diye düşünmektense, 2011 yılında ne olmasını istiyorum konusuna odaklanmak daha iyi.

İnsanın kişisel dilek ve hedef listesini yapması çok zormuş. Sanırım hep başkaları ile ilgili dilek ve istekleri ön planda tutmuşum. Şimdi bunu değiştiriyorum. Önce kendim için, sonra da ben mutlu oldukça mutlu olacak onlarca insan için… J

Bugün yapmak istediklerimden bazıları ile ilgili sembolik adımlar attım. Bugüne sığdıramayacağım şeyler için de akşam güzel bir imgeleme yapacağım. Kendimde beğenmediğim negatif inanç ne varsa listeledim. Bu akşam sessizlikte bir bir değiştirme zamanı. Kendimle bir olma, kendimi sevme zamanı. Bugün ektiğim sevgi tohumları yarından itibaren filizlenmeye başladığında “evet haklıydım. Ben değiştim, dünyam değişti, güzelleşti” diyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder